STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (JULAI - OKTOBER) TAHUN 2020
BIL
|
PIAGAM PELANGGAN
|
BILANGAN DITERIMA
|
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI
|
PERATUS PENCAPAIAN
|
1
|
Menjelaskan semua tuntutan bil bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap
|
112 | 112 |
100%
|
2
|
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja
|
17 | 17 |
100%
|
3
|
Membayar elaun saku kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb bulan berikutnya
|
229
|
229
|
100%
|
4
|
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan
|
140
|
140
|
100%
|
5
|
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh 15 minit
|
36 | 36 |
100%
|
Notis Hak Cipta | Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Soalan Lazim
Pihak ILP Marang tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman Portal ini. Portal ini sesuai dilayari pada resolusi 1024x768 piksel menggunakan pelayar Microsft Edge, IE (v10 ke atas), Firefox, Chrome, Opera, dan Safari.
Loading..